[SKRIVA] RE: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Litteraturpalatsets skrivartävling - Pris: 300 kr.

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Oct 2009 07:01:39 +0200

From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Litteraturpalatsets skrivartävling - Pris: 300
kr.
Date: Tue, 6 Oct 2009 22:12:15 +0200

From: torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx

>Efter att ha vunnit tredje pris i SKRIVA:s fantastiknovelltävling, 300 kr,
>utlyser jag en ny >skrivtävling (dock ej novelltävling).
>Det är jag själv som är diktatorisk domare.
>Ämnet är inte begränsat till fantastik, men det är ok att skriva om detta.
>Första pris: 300 kr.
>Det är ett krav att man har en blogg där man brukar skriva om böcker.
>För de som vill veta mer: http://www.litt.se/?p=939
  Det verkar som om du helt enkelt donerar pengarna från novelltävlingen till
denna, din nya tävling. Intressant.
  Jag vet inte om jag har något superintressant att skriva om böcker, eller
*tid* för det. (Men det kan alltid någon gång slå ned en kul ide, som en
blixt!) Men vad jag "har" i form av blog är ju www.skriva.bravewriting.com (mer
infosida iofs, men jag uppdaterade nyss med info om sommarens
tävlingsresultat). Vad jag kan göra, om jag nu skulle komma på en bra bokidé,
är att ge en blänkare på den sidan till din litt.se-sida. Duger det?

Javisst, det duger bra.Förutsatt att du följer reglerna i övrigt, dvs. anmäler
din medverkan i kommentarsfältet på min blogg, på mitt inlägg om tävlingen.Om
någon har intressanta saker att skriva med anknytning till böcker, då är det
väl du? Det sker ju ständigt... :-)
Mvh.Torbjörn
Hitta kärleken nu i vår!
http://dejting.se.msn.com/channel/index.aspx?trackingid=1002952