[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Inget exceptionellt med förra årets globala medeltemperatur

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 Jan 2014 17:58:34 +0100

Tjing alla SKRIVA-mänskor. Tillbaka från Indien kan jag meddela att det var
kallare om nätterna i New Delhi (3 grader C) än i Västra Alstad om dagarna,
och det kändes betydligt kallare i New Delhi.Men i Bangalore, Mumbai och
Valsad var det jätteskönt sommarväder. Bifogar en bild av en kristen kyrka i
full Las Vegas-mood under julen.
Bertil

zenzat.wordpress.com

Zen Zat AB