[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Håll utkik efter VIPstory på adlibris den 29/3 !

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Mar 2011 17:44:43 +0200

Torbjörn Wester och Ahrvid Engholm:

>   Men det är väl Fanac-listans problem. Den kan knappat hävda exklusiv
> upphovsrätt till material...

Men från den här listan trillar det bort material. Nu senast var det ett
inlägg från arkivet och vem vet när det skickas sånt material som inte
kommer fram alls till medlemarna? Jag tror inte det är så på andra listor,
inte som jag sett i alla fall. Många listor kanske har moderator men inte
censur bakom ryggen på medlemmar, inte som jag har märkt i alla fall. Ja,
utom här på Skriva förstås.

Hälsar gör Göran