[SKRIVA] RE: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Feedback sökes! Sci-fi....? (Rätt den här gången)

  • From: Jan-Erik Ullström <ullstrom@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 31 Dec 2010 19:13:22 +0100

Tack Ahrvid! Mycket gedigen feedback. Detta är det första jag någonsin gett mig
på att skriva, vilket förhoppningsvis förklarar de många fallgroparna jag
klampar ned i. Jag är dock fullt medveten om att jag här och där bryter mot de
konventionella "skriv och berättarreglerna". Hoppas du ändå orkar läsa vidare.
Din feedback är precis så petig (positivt!) som den bör vara. Om det är dialog
du saknar i det stora hela, kan jag bedröva dig med att historien är väldigt
berättande.

Ha hela tiden i bakhuvudet att detta är en amatörs försök till författande!
Just nu är det kriminalroman som gäller. Därefter nytt äventyr.

Tack / Jan-E

Ps: Väsentligheterna kommer......som ett växande vattenfall....Ds.