[SKRIVA] RE: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Fantastiknovelltävlingen: första resultatutlysandet!

  • From: Caroline J <spaeket@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 4 Oct 2009 23:58:23 +0200

From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Fantastiknovelltävlingen: första
resultatutlysandet!
Date: Sun, 4 Oct 2009 23:20:25 +0200

Så är det ju givetvis! ...säger hon som bara har varit en SKRIVAit i en knapp
vecka. *fniss*

Ska bli spännande att ta del av motiveringen! Men den stora frågan är: hur ska
jag NU kunna sova? Med denna glädjecocktail i systemet (som till viss del även
består av rödtjut. Ja, man måste fira. Jag tror det är lag på det, faktiskt.)?

Caroline

Keep your friends updated— even when you’re not signed in.

Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from
Hotmail®.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:en-xm:SI_SB_4:092009