[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] En kväll med Lovecraft

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 May 2011 21:51:11 +0200

Caroline L Jensen:

> Vargsläkte.
>   Sorry. Jag har usel handstil. Jo, du nämndes (av Anders Fager har jag för
> mig) och jag antecknade något om Carolum Joe/oläsligt/, och då blir det lätt
> fel.

Trots att Caroline skriver på listan oftare än många andra och även postade
länk till Vargsläktesomslaget här. Hm. Ska man raportera nyheter ska man nog
hålla reda på sånt, jag har inga problem med det i alla fall. Det behövs ju
inte ens anteckningar till sånt, det kommer man ihåg. Det är nog bra att
komma ihåg svenska fantstiskförfattare på ens egen lista om man rapporterar
nyheter i SFJ om svensk fantastik.

Hälsar gör Göran