[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Bakgrunden till Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor"

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 13 May 2013 15:37:50 +0200

Den 13 maj 2013 14:52 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> Han var inte benägen åt Hübinette eller något sådant (och håller
> med om att TH var en vandrande katastrof).

Jag bryr mig varken bu eller bä och bildade mig ingen åsikt, och
accepterar att det är som du skriver. När det gäller Hübinettes
karriär som kriminell tokdåre är det främst sunkiga sajter som
Avpixlat och Flashback som uppmärksammat det, och det är svårt att ge
länkar som inte går till någon sådan sida. Men här får man acceptera
att de har rätt.