[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Nytt upprop: Intresse för SKRIVA-pub?

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Nov 2011 08:30:29 +0100

From: forsgren.anders@xxxxxxxxx
> Det låter som en bra idé!
> Av rent självisk skäl röstar jag på torsdagskvällar!
  Fyra intressenter! Det börjar arta sig.
  Torsdagar funkar för mig. FInns fler synpunkter om det? En torsdag i december
(1 dec är för tidigt, men 15, 22 och 29 finns - synpunkter, någon?)

--Ahrvid

Ps. Tror inte jag sett dig på listan tidigare, så välkommen till SKRIVA!

-----
Mitt ursprungliga meddelande:

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)