[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Nytt förlag söker manus

  • From: Caroline J <spaeket@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Jun 2010 20:00:06 +0200

*skratt* Och det är ett alldeles utmärkt litet förlag, som den 1 juli släpper
min nästa roman "Fru Bengtssons andliga uppvaknande",
http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?search_word=Fru+Bengtssons+andliga+uppvaknande&language=

...och om cirka ett år första delen i min skräckromantiska varulvstrilogi.
Förlaget är litet, men satsar stenhårt när det väl hittar det "rätta" manuset.
Jag är otroligt nöjd med hur allting har hanterats i mitt fall. :-)
:)
Caroline

> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Nytt förlag söker manus
> Date: Wed, 23 Jun 2010 19:39:49 +0200
>

> (Nedan en notis från Kapitel1-siten. Det nya förlaget söker uttryckligen
> manus. Hoppas kanske inte för mycket, då jag får intryck av att det är ett
> *litet* förlag och skall man köra något skall det nog vara exceptionellt bra.
> Men i alla fall. --AE)
>
> "Jag har startat upp ett litet och EGET förlag, Ord Text Mening. Min tanke är
> att hjälpa människor att bli publicerade. Jag strävar efter att bli ett
> [...]

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.
https://signup.live.com/signup.aspx?id`969