[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Nytt E-mag vill ha bidrag - på papper!

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 13 Mar 2011 18:57:57 +0200

Ahrvid Engholm:

> Ps. Tack för att ni fortsätter ignorera den besynnerlige "Ove Ridé",
> oavsett vilka fler pseud han använder och osanna påhopp han nu hittar på.

Här är mitt första inlägg på denna listan:

//www.freelists.org/post/skriva/SV-Ny-svensk-sf-fwd

Det gjordes för fyra år sen ochg då hälsade Ahrvid mig välkommen och
försvarade mig ganska intensivt mot just Ove Ridé som då för tiden kallades
sig för en annan pseudonym. När jag tittar i akrivet ser jag att det var
Bruce Harris.

Ove Ridé påstod att jag inte fanns för jag höll med Ahrvid.

Nu håller jag inte med Ahrvid i hans långa, långa malande om SEFF som
sträckts över 25 år och då är det Ahrvid som plötsligt säger att jag inte
finns!

Det är ju bekvämt, att dom som presenterar fakta om det man själv tjatar om
i 25 år inte finns! :-)

Hälsar gör Göran