[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Ny här

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Sep 2014 20:04:13 +0200

From: arne.e.johansson@xxxxxxxxxxx
> Jag är ny på listan.
> Men kanske inte så aktiv. Jag hoppas bara på en bra placering i
> novelltävlingen!
> När får vi veta resultatet?
  Resultat torde komma någonstans kring skiftet sep-okt. Juryn har fått
finalistnovellerna och har fått ca en månad på sig. (Jag var 2-3 dagar senare
än tidigare med att hantera den saken, då jag hade EAPA-deadline vid
månadsskiftet, som den gången krävde mer pga Loncon-rapport. Men det inverkar
obetydligt.)
--Ahrvid

Ps. Välkommen till SKRIVA!

--
ahrvid@xxxxxxxxxxx / Follow @SFJournalen on Twitter for the latest
 news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf, fantasy,