[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Novelltävling: Skapelse

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 21 Feb 2009 18:36:11 +0100

 From: danielsandegren@xxxxxxxxxxx
> Jag ska också försöka hinna med ett bidrag men till på måndag blir det
> svårt. En veckas förlängning av deadline låter därför som ett bra förslag.
  OK, vi kan väl säga att vi förlänger, till sönd 1 mars!
  (At tekniska skäl som ahr att göra med att biljett till TV-inspelning av
Snacka om nyheter, som erbjuds som pris, ev är till 8 mars är det bättre att
förlänga 6 snarare än 7 dagar. Grejen är dock att jag har en andra biljett
också, till senare om mer förlängning behövs, och då måste jag själv ta
biljetten till 8 mars.)
  Tävlingsdedline altlså: 1 mars.

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!
http://spaces.live.com/spacesapi.aspx?wx_action=create&wx_url=/friends.aspx&mkt=en-us-----