[SKRIVA] Re: [SKRIVA] New York Times om Jonas Bronck och Sävsjö

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Aug 2014 23:19:42 -0700

---- On Thu, 21 Aug 2014 11:27:52 -0700 Ahrvid  wrote ----

> Tror inte jag minns vad du sagt om den saken. En kort sammanfattning kanske?

Den bisarra historien blev mycket omskriven i lokalpressen. Jag är förvånad
över att du inte minns det, som jag refererade i våras (och som har stark
koppling till en IT-fnoskpelle vid namn Valdi Ivancic):

//www.freelists.org/post/skriva/Pinsam-skandal-fr-Jonas-Bronck-Center

Här är hemsidan för Jonas Bronck Center med programmet för festligheterna:
http://www.jonasbronck.se/

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).