[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Martin Rundkvist glänser (eller nå't) i TV4

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Apr 2013 01:10:19 +0200

Jag har inget emot Martin Rundkvist. Han höll ett rätt bra (men för kort)
föredrag på någon sf-dag på Tekniska Museet (tror det var dec 2011), men då om
något han kunde: historia och liknande.
  Hans kunskaper om vaccination misstänker jag är obefintliga.
  VoF har jag föga respekt för. De prenumererar på klimathotstjafset.Jag var en
mycket kort tid på deras forum och försökte debattera frågan. Men när jag
märkte att inlägg av mig började försvinna gav jag upp och har aldrig återvänt.
(Jag har funnit det signifikant för klimatalarmistforum på nätet att de inte
tål kritik. Det är väldigt vanligt att de censurerar, så att de kan få ha sin
tro i fred. Klimatkritiska forum är betydligt mer toleranta.)

www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier
i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081454 / YXSKAFTBUD, GE
VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)