[SKRIVA] [SKRIVA] MULLSJÖ LÖRDAG

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Mar 2013 20:10:22 +0100

Bertil:
> JAG UNBDRAR OM DET HÄR KOM FRAM I GÅR.jAG SÄNDER DET IGEN.
>
> Den som tagit initiativet till bokmässan ”Andra Världar 2013” för science
> fiction, fantasy och skräck i Sägnernas hus är i Sandhem i Mullsjö är Anna
  Nej, det nådde inte fram igår - men nu kom det fram! Bra rapport med
ögonblicksbilder och sammanfattningar.
  Det stämmer nog att det kan vara svårt att få upp ångan för en mässa på en
mindre ort (folk har besvär att ta sig dit och undrar vad det är för något).
Även om saker som att man t ex får tillgång till en bra lokal kan ju spela in
att man väljer just Mullsjö.
  Jag var själv på lördagen på f d SFV-festivalen, numera kallad Sveriges
Kortfilmsfestival. Rapport kommer. Tog massor av anteckningar men det tar
alltid sin tid att få ihop SFV-rapporterna (som jag skrivit i många år, på
SKRIVA; men jag skall säga något vettigt om ett större antal filmer också...).

www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier
i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som ljudbok:
Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! - och nya E-antologin Skottdagen,
http://www.elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081454 / YXSKAFTBUD, GE
VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)