[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Litteraturpalatsets skrivartävling - Pris: 300 kr.

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Oct 2009 17:11:40 +0200

From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx
> Garbled text igen ... Orkar tyvärr inte läsa ditt svar med alla E-koder i :)

  Tråkigt. Och jag kan inte posta om texten, för min sparade kopia i
Sent-mappen har också dessa QP-koder (E-koder).

  Men nu vet jag iaf vad jag kan göra för att fixa problemet: jag måste sända
som "Rich text". Jag BORDE kunna sända som "plain text", och har inte löst
problemet om varför mina utgående mailhedrar blir fel (jag lutar åt att det är
något dumt som Hotmail hittat på).

Windows Live: Friends get your Flickr, Yelp, and Digg updates when they e-mail
you.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:en-xm:SI_SB_3:092010