[SKRIVA] Re: [SKRIVA] "Larma mer och högre om dioxiner"

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 May 2013 00:26:04 +0200

Rickard:
> Anledningen till att du alls fick nys om Einsteins brownska rörelser
> och dess betydelse för atomteorin var ju att jag tipsade om den genom
> länken ovan.
  Suck. Jag måste väl ändå ha nämnt för  dig att jag läst vetenskaps- och
teknikhistoria i hela mitt liv? (Historia generellt också.) Hur mycket som
helst. Det är helt opassande att få höra vilda gissningar om att undertecknad
inte skulle "uttala" sig om sådant som jag då - enligt vilt gissande - inte
skulle vara extremt välbekant med.  Du gör dig själv alltför stor ära om du
tror att jag på minsta sätt skulle ha artiklar du skribblat ihop som källa för
de hyllmeter jag läst om Einstein.

www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan  /