[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Jag mötte Piratpartiet

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 31 May 2009 20:53:52 +0200

Olaf B skrev:
> Grymt skrivet Ahrvid!
>
> Jag blir nästan sugen på att be dig tillåta mig att gästblogga upp
> denna text på min blogg ;)

  Tack!

  Men du behöver inte be om gästblogning (du får gärna använda texten om du
vill, iofs) för jag har själv lagt upp den i ett av Piratpartiets forum.
Dessutom fick Rick Falkvinge själv en kopia av den. (Texten i PP-forumet är
något ändrad, några få småändringar mest av skönhetsvärde.)

Ps. Kryssa Piratpartiets Amelia till Bryssel - www.ameliatillbryssel.se

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!