[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Isberg slår till igen

  • From: Lisa Rodebrand <lisaamr@xxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, "sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Feb 2012 00:00:05 -0800 (PST)

Jag gick på det i Sthlm och hade jättekul! Fantastisk roligt att se vuxna bli
som barn på nytt. Karlar som diskuterar: "Åh, har du köpt en Yoda, får jag se?"
och kvinnor som pratar om vilka gremlings som saknas i samlingen, "nu är det
bara den och den och den kvar ..." För att inte tala om alla utklädda i
gångarna! Där gick en stormtrooper förbi, där kom ghostbusters och sedan
Tin-tin ...

Missa inte det här spektaklet! Gå dit och titta och lyssna på folk. Det är
riktigt, riktigt roligt!

/Lisa Rodebrand