[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Idol för författare

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 Nov 2008 11:31:44 +0100

From: "Ahrvid Engholm"
>Dagems City skriver om ett projekt kallat Kapitel 1, där
> Piratförlaget och en Ola Lauritzson skall låta folk skicka
> in texter och sedan får man rösta om vilken som är bäst -
>som ett idol för författare. (URL anges inte, men googla på
> "Kapitel 1", "Piratförlaget" o dyl.)

Jag har googlat fram deras hemsida. Den finns på:

http://www.kapitel1.se/

Det sägs bland annat:

"Kapitel 1 är en sajt för författare och bokälskare. Här publicerar du ditt
manus och skapar en bok på nätet. Läsarna får sedan säga vad de tycker. Är du
tillräckligt populär hägrar ett förlagskontrakt med Piratförlaget. Låt dig
inspireras!

Publicera ditt manus – få läsarnas feedback Hitta dina favoritdebutanter Rösta
fram den mest omtyckta boken"

/A.L.

Ps. Jag tror jag lyckades posta mitt förra inlägg två gånger, men första gången
otillräckligt redigerat och skräp som inte suddats.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--
Be Yourself @ mail.com!
Choose From 200+ Email Addresses