[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Idag är det fandoms 85:e födelsedag!

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Dec 2014 04:18:00 +0100

Rickard:
  Redan här röjer du att du pratar i nattmössan. Det skrevs inte massor av
"allting" om de påhittade påståendena från PO, som denne matades med av en viss
PC vars syfte var att svartmåla en BS, vilket sedan reddes ut i det öppna
brevet av tidigare LF3-ordf BM som förklarade att det aldrig funnits den minsta
antydan av "nazism" i föreningen. Du har inte träffat varken PO eller PC, och
har du mött BS torde du ha fått veta att det var ett fjäderfjun i en hönsgård.

ahrvid@xxxxxxxxxxx / Follow @SFJournalen on Twitter for the latest
 news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf, fantasy,
kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) info
http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 /
 Läs även AE i nya E-antologin E-Xtra Vildsint
https://bokon.se/ebok/vildsint_jens-stenman / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ