[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Gör som 130 000 (!) - läs gratis AI-kurs på Stanford!

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Aug 2011 12:47:46 +0300

2011/8/27 Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
> Ps. Och ett exempel på artificiell intelligens är mailrobotar. Test: Markera
> allt av Pseudonym-Putte, flytta det till Skräppost, och snart lär sig
> AI-systemet i mailprogrammet att allt av samma avsändare automatiskt hör
> hämma där.

Du måste verkligen tro att listmedlemmarna är dumma eftersom du
upprepar det där dagligen. På samma sätt som du måste tro att folk i
fandom är dumma eftersom du fortsätter skicka dina länkar till den
andra listan mitt i natten, som om folk inte har förstått ditt budskap
ännu.

--
/Ove

Blog: <http://blog.gg8.se/>

"Here is Evergreen City. Evergreen is the color of green forever."
-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).