[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Flödesschema för bokval

  • From: Ellinor Blomberg <pellut@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva maillista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Sep 2011 20:47:18 +0200

 Ah, något så ovanligt som ett underhållande flödesschma!  Jag hamnade snabbt
hos Neil Gaiman, vilket jag iofs kunnat räkna ut utan att svara på några
frågor, men det fanns även utöver denna husgud gott om andra bekanta som jag
läst och gillat så jag tycker det känns som en helt ok 100-lista.  Det här med
listor tycker jag är både väldigt intressant och oerhört svårt, läser jag någon
annan/ några andras lista tycker jag alltid att jag kan göra det bättre själv,
men ska jag faktiskt lista något själv medför det ofelbart frustration och
velande. /Ellinor