[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Fantasyklubbens novelltävling

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Nov 2009 10:15:20 +0100

Ylva S:
Bidraget ska skickas med e-post till fantasyklubben@xxxxxxxxxxx
Jag antar att det finns mer info på hemsidan: www.fantasyklubben.com <<
  Tack för infon!
  Fantasyklubben är såvitt jag förstår en bokklubb, och jag antar att man
förväntas köpa böcker om man blir medlem. Jag antar också att genren för
tävlingen är just...fantasy.

Nya Windows 7 gör allt lite enklare. Hitta en dator som passar dig!
http://windows.microsoft.com/shop