[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Div om upphovsrätt

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Apr 2009 10:14:07 +0200

From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx

> Jag hjälper gärna till att korra+ge feedback, om du vill publicera på
> t.ex. newsmill.
> Det är ett ämne som debatteras flitigt i "blogosfären" men av för få
> författare. Speciellt är det för få författare som tänkt igenom frågan
> grundligt, åtminstone i mainstream-media.

  Jag har inte varit inne på newsmill (eller möjligen bara en kort sväng) och
känner inte till det så bra. Brukar du köra där, och vill köra min text, får du
gärna.

  Ett par korrfel: "en passa" står på ett ställe istf "en massa";
"omgenomtränglig" står istf "ogenomtränglig".

  I versionen jag postade på Kapitel1 strök jag första raden (Löd ungefär
"Några osorterade
funderingar kring upphovsrätt.") och tog bort asterisk-punktandet (själva
asteriskerna bort). Du får gärna ta bort rad ett och asteriskerna också.

Show them the way! Add maps and directions to your party invites.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/products/events.aspx