[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Den längsta kvällen...

  • From: Håkan Doghead Eklund <doghead@xxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Dec 2013 22:41:53 +0100

Haha! Måste varit en underbar kväll. Som skrivet: förstår nog inte hela
tjusningen, men vet att uppskatta kvällar hängivna åt uddligheter. Och i
trevliga sällskap! Tack för titten i livet
/ Håkan

Skickat från min iPhone

10 dec 2013 kl. 22:21 skrev "Ahrvid" <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:

> När de allierade landsteg i Normandie 1944 kallades det Den Längsta Dagen.
> När Sunkits alla gamla fans invaderade Bröderna Olssons i Stockholm framstår
> det som Den Längsta Kvällen! Det började sju (istället för åtta) och då vi
> som vanligt slutade vid det lasseberghagska klockslaget ett måste det ha
> varit den längsta, kanske vldaste, måhända trevligaste Sunkitkvällen, som
> måndagen 9 december återuppstod.
>  I baren stod Anna-Lena och Trampe och langade skivor. Och för den som inte
> vet: Sunkit handlar om konstiga skivor, bisarra spår, besynnerlig musik,
> [...]
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).