[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Bokcirkel och pubmöte

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Dec 2009 23:02:17 +0100

From: olof.bjarnason@xxxxxxxxx
> *suck* ibland önskar jag Ahrvid bodde i GBG och kunde upplysa om sådan
> här kultur där istället. För den finns säkert - det behövs bara någon
> som kan/orkar leta upp den till alla intresserade.
  Ett par tips, dock:
  1) Kolla efter lappar som sätts upp i Göteborgsfilialen av SF-Bokhandeln.
  2) Gå med på samordningslistan för några sf/fantasy-relaterade
gbg-föreningar, som finns på sfsfsf@xxxxxxxxxxxxxxx (exakt procedur för att gå
med minns jag inte, men det är lätt att googla fram för Yahoogroups-listor).
Den är inte så hemskt aktiv, men har ibland evenemangstips (och om fler
engagerar sig och frågar efter slikt dyker säkert mer upp).
  Club Cosmos i Göteborg har pubmöte en gång i månaden, om jag minns rätt
(http://clubcosmos.net - ser att kommande datum är 12/1, 9/2 och årsmöte är
27/2; plats är Ölrepubliken, Kronhusg 2B).

Hitta kärleken i vinter!
http://dejting.se.msn.com/channel/index.aspx?trackingid=1002952-----