[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Bedrövlig historia...

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 09 Jun 2014 07:20:07 -0700

---- On Mon, 09 Jun 2014 07:12:33 -0700 Ahrvid  wrote ----

>Rickard:
>  Nej, som sagt, det har inte omtalats i sf-fandom och därav får man anta att
>folk inte känt till saken.

Tröttsamt. Givetvis talade man inte om det. Synd att Ahrvid nu har sällat sig
till de förljugna sf-nördar som i många år nu låtsats som att det regnar,
angående kompiskompisen fascist-Lennart Svensson -- nu ska man likt Ahrvid
istället låtsas som att man inte hade en aaaaning. Själv var jag mycket tidig
med att ta bort honom från länkarna i min egen blogg.

Så håll truten nu, Ahrvid, och var ärlig för en gångs skull. När du havererat i
ännu ett meningsutbyte.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).