[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Ang: [SKRIVA] Resultat, Twistend-tävlingen

  • From: Tobias Holmgren <holmgren.tobias@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Sep 2008 00:30:11 +0200

Jag skickar den ögonaböj!Och Görans förslag på ny tävling har sin charm - det
vore nog roligt att knåpa ihop någonting av fantasy-art.> Date: Sat, 13 Sep
2008 23:40:17 +0200> From: ahrvid@xxxxxxxxxxxx> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [SKRIVA] Ang: [SKRIVA] Resultat, Twistend-tävlingen> > OK!>   Jag vill
tacka föe juryinsatsen! Får jag be Jonas Åkerlind och i andra hand > Tobias
Holmgren att skicka mig sina papperadresser (Jonas får förstapriset i > första
hand, Tobias dock ifall Jonas tackar Nej), så sänder jag en kupong som > gäller
för biobiljett till filmen vampyrer ASAP.> > >PS: Jag förstår om Ahrvid inte
kan dela ut biobiljetter stup i> >kvarten, men jag har ett förslag på en ny
tävling, som kanske har> >gjorts förut dock. Nämligen en novelltävling inom
ramen för> >Ringen-trilogin.> >Förslag på upplägg: Deltagarna har fria händer
att skriva vad de vill> >inom temat, t ex: Utforskningar av saker som inte togs
i böckerna,> >alternativa scenarier, parodier, etc. Allt i samma tävling. Låter
det> >intressant?>  Någon som är sugen på det?> > --Ahrvid> > > -----> SKRIVA -
sf, fantasy och skräck  *  Äldsta svenska skrivarlistan> grundad 1997 * Info
http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- > request@xxxxxxxxxxxxx för
listkommandon (ex subject: subscribe).>
Senaste sportnyheterna & rykande färska resultat!
http://sport.msn.se/