[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Alla förlorade utom rasisterna

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Sep 2014 01:22:36 +0200

---- On Mon, 15 Sep 2014 00:50:02 +0200 Ahrvid<ahrvid@xxxxxxxxxxx> wrote ----

>  Jag vill dock bara tills dess säga hur *enormt besviken* jag är på
> rasisternas framgångar i form av  de s k Sverige-"demokraterna".
> 12,9 eller 13 procent - FÖR DJÄKLIGT!

Svenskar lever fortfarande mentalt kvar i trygga, instängda, konformistiska och
snälla folkhemmet, och har ännu inte begripit att Sverige blivit ett
medelmåttigt och lagom skitigt europeiskt land bland alla andra europeiska
länder.

Den enda ljusglimten är att FI hamnade under spärren. Det räcker och blir över
med ett extremistparti i riksdagen; radikalfeministiska pladderdebatter på
kommunistisk och pseudovetenskaplig grund, där feministerna anser sig ha en
självklar rätt att lägga beslag på allt debattutrymme och inte tillåt minsta
lilla nyansering -- den sortens idiotier har vi redan alltför mycket av i
Sverige.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).