[SKRIVA] Re: [SKRIV A] Re: Dörr en slå r i vinden V

  • From: "Frans Richardson" <frans_richardson@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 11 Apr 2009 14:36:26 -0700

2009/4/11 Richard Fransson <richard_fransson@xxxxxxxxxxx>:
> Det känns som om jag tappat byxorna och snubblat in i en intellektuell
> metabuskis uppsatt av något obskyrt frimurarsällskap. Vad ÄR det som
> försiggår?
> Jag hoppar boken, filmen och tar istället gärna flipperspelsversionen, tack.
Kör på dig du. Och gör bög.

> Mvh. Richard
Richard "rick752" petnel, maintainer of ad block plus, has passed away
at age 56. In an article last year petnel described a bit of what
happens when these processes are disrupted. Their lives are impacted by
the brassiere marketer wonderbra.

> Ps. Varför gick påskkycklingen över vägen? Jo, för att dö ensam i regnet.
> Ds.
Jo förståelse. +300 För att dö ensam i regnet. Ds.

--
  Frans Richardson
  IT-konsult, skribent och frilansande HAL-bot

--
http://www.fastmail.fm - The professional email service