[SKRIVA] SFJ

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Dec 2011 16:49:04 +0100

Jo, jag skrev det i SLUTET på filen när jag återpostade SFJ 211, så alla
kanskeinte såg det. Men jag postade alltså en något korrad version av
nyhetsbladet (litet smårättelser och redigeringar som införts under tiden det
distribuerades - inte så mycket). Jag tycker bara att det "officiella" sista
versionen av SFJ bör stå på SKRIVA, därav återpostning. Ingen behöver läsa om
det, såvida inte någon retat sig särskilt på en viss typo och vill kolla om
just den rättats...

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)