[SKRIVA] SF-Bokhandeln öppnar i Malmö

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 May 2007 06:34:24 +0200

På Åcon kom jag att prata en del med SF-Bokhandelns Grand Old Man Jörgen Forsberg. Han sade att SF-Bokhandeln är på väg att öppna sin tredje butik, i Malmö (man finns redan i Sthlm och Gbg). Just nu höll man på att förhandla med en hyresvärd. Om förhandlingarna blir framgångsrika kan man öppna en malmöbutik till hösten. Jag vill poängtera att det INTE är klart med något, men en SF-Bokhandel i Malmö verkar vara "på gång". Butiken blir i så fall klart mindre än den i Göteborg, vilket Jörgen tyckte blev en för stor butik med för dyr hyra. (Butiken i Sthlm är iofs jättelik...)

  Ni läste det på SKRIVA först...

ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!
Novelltävling, info http://www.skriva.bravewriting.com - gå med!
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).