[SKRIVA] Rättelse: Hugo-streaming

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Aug 2012 22:05:23 +0200

Jag skrev att streaming av Hugo-prisernas (ansedda som sf-världens Oscars,
eller så) utdelning skulle streamas natten mot måndag. Det är *natten mot
söndag*, vilket jag borde ha begripit. Länk:
http://www.ustream.tv/channel/worldcon1 Tiden anges nu som 8 CDT (Central
Daylight Time; inte 7:30 som tidigare) vilket borde bli 03 svensk nattid (mot
söndag), men då min tidsuträkning kan vara fel skall ni kolla rätt tid själv
för säkerhets skull. --Ahrvid
--
ahrvid@xxxxxxxxxxx / Be an @SFJournalen Twitter Follower for all the
latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf,