[SKRIVA] Recension av Vildsint - Skymningslandet

  • From: "Pebbles Karlsson Ambrose" <pebbles@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Nov 2012 21:48:48 +0100

Jag har recenserat en novellsamling som jag tror det är fler här på listan
som medverkar i. Ahrvid är i alla fall med!

SF-novellerna är bra i denna bok som jag köpte i SF-bokhandeln. Men lite
skiftande kvalitet - men det är totalt 44 noveller.

Vildsint är ett projekt där folk går ihop och gör en bok tillsammans och om
du eller någon vill vara med i Vildsint III lite längre fram (som har tema
Gryning) finns mer information här:

http://bookiecookiez.wordpress.com/2012/11/03/vildsint-skymningslandet/

Med vänlig hälsning Pebbles