[SKRIVA] Re: Pris för ljudböcker

  • From: gittans@xxxxxxxxxxx
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx, skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Sep 2008 16:12:44 +0200

On Tue, 16 Sep 2008 12:50:25 +0200, "Mikael Eriksson"
<mikael.s.eriksson@xxxxxxxxx> said:
> Vad gäller ljudböcker så finns det en mindre guldgruva av fria
> ljudböcker (inte minns för sf/fantasy läsare) på följande adress.
>
> http://www.podiobooks.com/

Bra tips. Om man nu inte har några problem med engelskan.

Det kan vara intressant att en av de böcker som är webbredaktörernas val
är:

Republic: A Novel of America's Future
by Charles Sheehan-Miles
Alternative History

Den är ren science fiction, om jag förstår det rätt.

/  Birgitta Svensson  :
/ gittans@xxxxxxxxxxx :

--
http://www.fastmail.fm - A no graphics, no pop-ups email service