[SKRIVA] Re: Piratpartiet och transhumanismen - testar igen!

  • From: Torbjörn Wester <wester@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 May 2010 20:26:36 +0200

> From: wester@xxxxxxxxxxxxxxx

>   Jag misstänker att exern är borta nu.

Jag har fortfarande tre exemplar kvar. Vill du ha ett? Då är det bara att ge
mig din adress!

Någon som vill ha något av de återstående två exemplaren? (Tre om man räknar
en som är lite naggad i pärmen.)

>   Men i alla fall: en undran bara om vad som var skillnaden i dina
> systeminställningar mellan postning 1 och 2 av detta på SKRIVA? Postning 1
såg
> konstigt ut (med QP som inte tolkats rätt).

Jag ändrade inställningen i outlook från html till plain text.

> --Ahrvid
>
> Ps. F ö brode du kanske överväga att posta själva artikeln på SKRIVA?
Vänta
> tipps, typ, nästa nummer kommit så att en postning inte "konkurrerar".

Jag har mina planer.

>(F ö misstänker jag förstås att du fick inget eller ganska symboliskt
betalt.)

Jo, inte blir man fet på det inte.

Mvh.
Torbjörn