[SKRIVA] Parodi och porr?

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Mar 2008 17:50:25 +0100 (CET)

Utter Pants kallas en hemsida jag inte blir riktigt klok på. Den har en massa
humor och parodier, men såvitt jag kan se blandar den ut det med lagoma doser
av lagom anständigt porr (typ nakna rumpor, men inte mer).
  På denna länk finns t ex en kortare roman, The Day the Earth Moved (tydligen
efter The Day the Earth Stood Still), där omslaget ger en del porriga
associationer:

http://www.utterpants.co.uk/aliens/purley_intro.html

Det finns ett avsnitt med "Sci-Fi Humour" och en hel del annat, som bäst
hittas via site-kartan på http://www.utterpants.co.uk/sitemap.html
  Prova Utter Pants och döm själva.