[SKRIVA] Re: OuUnPo Research Session, Sthlm 4-8 feb

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Feb 2015 12:41:45 +0100

Jag och sedan Rickard:

 Detta handlar alltså om "udda, experimentell vetenskap", d.v.s.
pseudovetenskap i form av postmodernistiskt flum. Men jag förstår ju om
du kan tycka att sådant är okej -- bara det används i syften som stämmer
 överens med dina egna åsikter. <<
  Fast om du läst programmet ser du att det handlar om KONSTFRAMTRÄDANDEN.
Musik, litteratur och liknande.
  Och jag gillar udda, experimentell kultur. Jag tycker inte allt sådant är
"bra", men det är intressant att ta del av. Inom science fiction har det alltid
funnits mycket utrymme för det udda.

www.skriva.bravewriting.com<http://www.skriva.bravewriting.com> / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id=9186081462 / Läs även
AE i nya E-antologin E-Xtra Vildsint
https://bokon.se/ebok/vildsint_jens-stenman / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ

                                          -----