[SKRIVA] Om novelltävlingen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 Jul 2008 09:51:26 +0200

Litet underhandsinfo om hur det går med novelltävlingen.
  Antal bidrag nu ca 19 (mkt bra, så här tidigt!).
  Den info jag sänt ut med viss energi, har gått ut till över 450 mottagare
(enskilda, grupper, media, ebsidor, etc), vilkt har resulterat i ca 35
omnämnanden på websidor och i div forum (i vissa fall har jag själv lagt in
infon).
  Det verkar som om denna PR också resulterat i drygt 10 nya SKRIVA-medlermmar
(välkomna! - and tell all your friends).
  Jag är f n gopher på literaturkonferensen WALTIC, på vars anslagstavla jag
självfallet också satt upp info om novelltävlingen (dessutom finns den
improviserad pressrelease om tävlingen i pressrummet).
  Så det går framåt.

Explore the seven wonders of the world
http://search.msn.com/results.aspx?q=7+wonders+world&mkt=en-US&form=QBRE-----