[SKRIVA] Re: Om ämnesradeer (var: Kort om 070707 07:07 (pm))

  • From: Kristoffer Holmén <illern@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jul 2007 09:31:27 +0200

Ahrvid Engholm wrote:

>   Det är dålig hoppa på angripa folk i ämnesrader, så nätikettsbrott
> svarar snarare du för. Och ämnesraden är MIN från början, så jag sätter
> den som den skall vara.
>
> --Ahrvid

Ursäkta; ska ämnesraden rimligen inte innehålla ämnet för innehållet
i brevet? Om jag startar en tråd om X kan jag inte kräva att alla
andra ska använda X som ämnesrad om de förgrenar diskussionen. Om
inte annat så blir det väldigt rörigt.

Åtminstone är det så vi brukar resonera på forum och det känns
överflyttbart till e-postlistor.

/Kristoffer

begin:vcard
fn;quoted-printable:Kristoffer Holm=C3=A9n
n;quoted-printable:Holm=C3=A9n;Kristoffer
email;internet:illern@xxxxxxxxxxxx
title:Apple Certified Technical Coordinator
note:www.illertass.se
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
end:vcard