[SKRIVA] Re: Om livets uppkomst - igen

  • From: "Tora Greve" <tora.greve@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Apr 2014 11:24:09 +0200

Suck. Det är verkligen sorgligt att Rickard ska linda in sin kärna av
intressanta tankar i betraktelser om andras "pinsamma vetenskapliga
okunnighet" och liknande. De intressanta tankarna försvinner på något vis i
en halo av oväsentligheter. Rickard har verkligen något att komma med, men
han är som en mandel - först ska du skala bort frukten, så ska du knäcka
nöten och först då får du fram mandeln. Inte konstigt att folk tröttnar på
paketet och stannar vid frukten.
Tora.