[SKRIVA] Oinspelat Star Trek-manus gratis på Amazon (i 3 dagar)

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Feb 2012 06:23:06 +0100

Norman Spinrad (som f ö besökt Sverige, GoH på Conscience 95) skrev en gång ett
manus till en Star Trek-episod, som aldrig blevg inspelad. Sent omsider har
manuset kommit fram, och han säljer en faksimil av det på Amazon.
  MEN under tre dagar (24-26/2) skall man tydligen kunna få manuset gratis.
Länk:

http://www.amazon.com/JACK-BARRON--screenplay-Norman-Spinrad-ebook/dp/B007BGPL64/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid29838703&sr=1-1

Mer om Norman Spinrad bl a här:

http://www.sff.net/people/normanspinrad/norman%20spinrad%27s%20home%20page.htm

--Ahrvid

Ps. Får jag be om en tjänst? Om någon laddar ned detta manus, kan ni dela med
er av det till mig? Jag kommer inte igenom Amazons krångliga system! Manuset är
f n gratis och allt jag vill är att ta del av gratiserbjudandet, liksom.

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om Ahrvids novellsamling Mord
på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! / Läs AE i
nya Vildsint Skymningslandet, årets mest spännande antologi - finns bl a på
SF-Bokhandeln! / YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)