[SKRIVA] OT Min nya bok

  • From: "Pebbles Karlsson Ambrose" <pebbles@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Aug 2012 11:44:49 +0200

Hej hopp - jag vill bara säga att den 7 september kommer min nya bok som
heter "Jag vet inte var psykoser kommer ifrån. Om att insjukna i och leva
med en psykossjukdom". Det är sorts biografi/faktabok om psykisk ohälsa.
Vill ni veta mer har boken en gillasida på Facebook (@jag vet inte var
psykoser kommer ifrån) där man kan få reda på mer.

Om ni vill gå på releasepartyt den 8 september anmäler man sig här:

http://simplesignup.se/event/13369-bokreleaseparty-jag-vet-inte-var-psykoser
-kommer-ifraan

Det kostar 225 spänn och då får man mingel, vin/öl, en bok och intressanta
samtal om böcker, skrivande och psykisk ohälsa.

Annars kommer jag att vara med på Ångestparaden den 11 september om någon
vill hänga med mig där :-)

Kanske alla på listan inte är så intresserade av psyksnack - men kanske har
ni vänner eller anhöriga som ni kan tipsa?

Nästa bok blir SF - jag lovar!!!

Med vänlig hälsning Pebbles