[SKRIVA] Re: Ny svensk sf-roman om istid

  • From: Emma Pettersson <siremma@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 7 Dec 2011 18:55:45 +0100

Kul med ny, kreativ svensk sf, men ouch - grammatisk miss redan i tredje
meningen, bindestreck istället för talstreck i dialogen, punkter efter
titlarna. En historia kan vara fantastisk ändå, men vill man uppfattas som
professionell behöver allt sånt funka.
Istider är coola dock, och glaciär är ett vackert ord.
Emma