[SKRIVA] Nästa sf-pubmöte - måndag OT

  • From: "ahrvid@xxxxxxxxxxxx" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx, sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Apr 2008 16:35:50 +0200 (CEST)

Det har varit litet dåligt med besökare på sf-pubmötena på Loch Ness på
sistone. Nu är det så att på måndag placeras ett pubmöte alldeles nära (och det
besöks av en finsk fan, Hanna, som kan just på måndagen). Så helt självsvådigt
utannonserar jag här att det får bli nästa "ordinarie" pubmöte (jag tror inte
det är någon höjdare att försöka med ett möte på Loch Ness nästa dag...) om en
dag tidigare än vanligt.
  Här är infon Johan Anglemark lämnat:

"Vi träffas kl sex på måndag på Oliver Twist, Repslagargatan 6 på Söders
höjder. Anders Holmström håller ett bord åt oss.

Karta: http://tinyurl.com/4qzhjc

Webb: www.olivertwist.se "

--Ahrvid

Ps. Det är inte mer än kanske tre kvarter från Lochan till OT. Så får vi
därefter försöka komma fram till hur intresset är för möte på Loch Ness i maj
(i så fall tredje tisdagen).