[SKRIVA] Re: När Nordkorea kollapsar...

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 May 2014 06:48:13 +0200

Stewe:
> Pia det finns andra alternativ om du vill skiva, temperaturen på listan är
> minst sagt mysko, Jag har slutat läsa den ändlösa diskussionerna mellan
> Ahrvid och Rickard.
  Brukar jag ändå inte vara ganska ljummen not Rickard?
> Kort sagt, Pia sök upp mig på FB om du finns där så skall jag peka dig på
> ett par bra grupper med hängivna människor som skriver Fantasy och SiFi.
  Jag försöker iofs ha en del fantasy och sf här också. Men som sagt,
sf-fandoms urgamla tradition är tämligen öppen debatt. Jag är inte alltid nöjd
med det, men jag föreslår att den som ogillar saker bara hoppar över det. Det
är mycket enkelt, och ingen bannar en om man inte fäster avseende vid ord om
konspirationer osv.
  Hur var det med Nordkorea? Är inte det en sf-dystopi par excellance!

E-antologin Sista resan http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan /