[SKRIVA] Re: Novellutkast: Akademien

  • From: "Robert Andersson" <70264andersson@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Aug 2013 12:45:03 +0200

Idén är bra, men formen är kanske lite väl enkel. Det rör sig ju bara om en
dialog mellan ett antal personer. Det hade varit mer
intressant om du kunnat få ihop någon slags handling också så att det inte bara
var ett samtal, om du förstår... Det finns dock
noveller som bara består av dialoger, och vissa gillar ju det. Själv är jag
inte så förtjust i den sortens noveller. Jag tycker inte
det ger så mycket att läsa sådant.

Bristen på gestaltningar ignorerar jag eftersom det bara var ett utkast...

MVH:
 Robert Andersson