[SKRIVA] Novelltävling: Skapelse

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Feb 2009 13:26:22 +0100

(Litet fylligare utlysning av novelltävlingen:)

1. Noveller (inom genrerna sf, fantasy eller skräck) skall anknyta till ämnen
"skapelse". Der postas på SKRIVA-listan, med ordet "tävlingsbidrag" någonstans
i rubriken (subject, ämnesrad).2. Deadline måndag 23/2 kl 24.00.
3. Vinnare utses av en jury, f n Michael Eriksson - men fler jurydeltagare
efterfrågas, och kan ansluta sig till juryn. Juryn utser en vinnare, samt en
andraplats, och en tredjeplats (därtill om man så önskar s k hedersomnämnanden).
4. Till pris har jag ev återigen på gång publikbiljetter till en TV-inspelning,
vilket i så fall blir 1-2 veckor in i mars (och inspelningen äger rum i
Stockholm - sorry om du inte kan utnyttja priset; om ettan inte kan går priset
till tvåan, osv). Har någon andra intressanta priser att erbjuda, så kläm fram
me't.

Fråga om det är något. Jag hoppas jag inte glömt något i novelltävlingsreglerna
(i så fall får jag komplettera).

--Ahrvid--ahrvid@xxxxxxxxxxx / ahrvid@xxxxxxxxxxxx / Gå med i SKRIVA - för
författande, sf, fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj:
subscribe)YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP!
http://www.live.com/getstarted.aspx