[SKRIVA] Re: Novelltankar

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Jan 2015 01:20:26 +0100

Rickard:
under mellandagarna). Och jag måste till min besvikelse konstatera att
jag tycker den är riktigt bra. Det skulle passa min personlighetsprofil
bättre att vara misantropiskt elak.<<
  Tack! Jag kanske putsar och lägger till litet och provar om den kan pubbas
någonstans, inkl att översätta till svenska om den skulle passa i något
sammanhang på arans och hjaltarnas sprak. * (Jag har redan hittat 2-3 skrivfel
som rättats.)
--Ahrvid

* Betyder: Papegojans och svärdsfästenas blixtrande...
E-antologin E-Xtra Vildsint https://bokon.se/ebok/vildsint_jens-stenman /